30 noiembrie 2013

Doina - o crema cu Farmec

Crema nutritiva Doina este un produs cosmetic pur romanesc, care imi trezeste foarte multe amintiri. Imaginea tubului de crema Doina mi-a ramas foarte bine intiparit in minte inca din copilarie. Era produsul preferat al mamei mele, pe care zilnic il purta in geanta sa ca pe o vedeta.

Mama mea nu este o fana inraita a produsele de machiaj, dar crema de fata a fost si este intotdeauna sfanta pentru ea.

De ce este Doina crema preferata a mamei mele si de ceva timp si a mea?


- pentru ca a fost special conceputa pentru a hidrata si a hrani pielea fetei si a corpului, redandu-i proprietatile naturale: elasticitatea, supletea si stralucirea;

- pentru ca se potriveste tuturor tipurilor de ten si ofera pielii cantitatea necesara de substante hidratante si emoliente si asigura o protectie eficienta impotriva substantelor agresive, vantului, temperaturilor scazute, poluarii, etc;

si

- pentru ca previne procesele oxidative si contribuie la regenerarea pielii, prin continutul de vitamina E.

Crema nutritiva vitaminizanta Doina a devenit si produsul meu preferat, pe care mama mea m-a invatat sa-l folosesc zilnic.

Atat dimineata cat si seara aplic un strat subtire pe piele si masez usor pana la completa absorbtie. O folosesc atat pentru maini, corp si fata.

Noua crema Doina este foarte accesibila ca pret si cutiuta usoara este perfecta pentru a putea fi luata in geanta oricand.

Farmec lanseaza crema Doina cu un imn "Doina - o vedeta la tine in poseta!" in colaborare Krem. 


 
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu: